prismatic spectrum
ctkcave:

Daily Drawing 05/01/14


Killer is Dead - Mondo Zappa

ctkcave:

Daily Drawing 05/01/14

Killer is Dead

Killer is Dead - Mondo Zappa

housewifeswag:

jadelinneharley:

fishfornoreason:

dougies-headband:

marco-the-cutie:

allmysecretdaydreams:

How is this not the best thing? No period AND you get to be a guy for a week

I GET TO HAVE A DICK FOR A WEEK??? SIGN ME UP

i wonder how i look genderbend,short and hot,or average height and hot?

my future husband will just have to deal with being gay for one week a month

DAMN DEAL.I can already imagine it


being a guy for 3 days and not having to bleed?! sign me up.

housewifeswag:

jadelinneharley:

fishfornoreason:

dougies-headband:

marco-the-cutie:

allmysecretdaydreams:

How is this not the best thing? No period AND you get to be a guy for a week

I GET TO HAVE A DICK FOR A WEEK??? SIGN ME UP

i wonder how i look genderbend,short and hot,or average height and hot?

my future husband will just have to deal with being gay for one week a month

DAMN DEAL.
I can already imagine it

being a guy for 3 days and not having to bleed?! sign me up.

noahberkley:

Isa Jo and Kachi from Sin and Punishment: Star Successor. Concept art by Yasushi Suzuki

lusteens:

vnstvble:

exothic:

cybercigs:

veins are so fucking attractive

indeed they are 

damn

OMG

lusteens:

vnstvble:

exothic:

cybercigs:

veins are so fucking attractive

indeed they are 

damn

OMG

gq:

Pharrell for GQ

QT for GQ

gq:

Pharrell for GQ

QT for GQ

wantering-blog:

Happy Birthday Ryan Gosling!
Not really complaining if this happened. Come discover and shop for winter fashion on Wantering.com. 

wantering-blog:

Happy Birthday Ryan Gosling!

Not really complaining if this happened. Come discover and shop for winter fashion on Wantering.com

gq:

Happy Birthday, Ryan Gosling

Let the Gos teach you how to look like a movie star.

Happy Birthday Baby

ecyani:

paintedupguys:

Woot! I found the whole set!  Why can’t we have ads like this here in America…it’s not fair :-/

This is pretty epic! I love when people use body paint or latex paint for super heroes!

h4ri:


MOISES MAHIQUES

dude that’s me from behind..

take it slow.

h4ri:

MOISES MAHIQUES

dude that’s me from behind..

take it slow.

the-bagel-king:

thats fucked up yo?

wantering-menswear:

Ted Baker Stripe MeggingsSearch for more Underwear by Ted Baker on Wantering.

Leggings for Men. I would wear them 10/10.
Disposition of Power | D.U.P.E.D
naokai: D.O.P. (Disposition Of Power) was originally going to be called "D.U.P.E.D." It was going to be an entry about Women in a Man's world, [the Fighting Game Community] as we have previously discussed. Midway to writing this entry, I said that this was something more for you than for myself really. I felt that this was kinda one-sided so I decided to scrap it. You don't have to finish it, but you could use if you intended to write about similar.
prisma: The truth is, I have written about gender biases in the Arcade Community, a few times as a matter of fact. I didn't write much material at the time, but our combined entries can be juxtaposed in conversation with one another. This is the best way I can think of putting together D.U.P.E.D. - which I refer to as Dictated Under Persons Exuding Dominance.
CONTINUED HERE: puremystery.livejournal.com/135922.html
clean house
Him: "Nothing cleans a house faster than a man expecting to get laid"
Me: Is that true?
Him: If there was possibility of Me gettin pussy? Naw. I'd say fuckit.
Me: LOL * That's because you're lazy! You just get a hotel room instead.
Him: Yeah ... that's right